Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


FAQ

Da li je poštarina uključena u cenu?     

Kad sam poručivao proizvod kod vas, zaboravio sam da naznačim način plaćanja (transporta). Da li će taj proizvod stići na moju adresu, a ako neće, šta da uradim?    

Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?     

Imam tekući račun u banci. Da li mogu online da kupim proizvode preko tog računa?  

Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga negde lično preuzmem?    

Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promenim e-mail adresu. Šta treba da radim u ovom slučaju?

Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?     

Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?     

Da li je moguća isporuka van Srbije?     

Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće, i na koji način?    

Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje?     

Zaboravio sam lozinku za logovanje. Šta da radim?

Zaboravio sam username za logovanje. Šta da radim?     

Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da ispravim? 

Koliko dugo važi moja rezervacija?