Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


FAQ

Isporuka robe?     

Kad sam poručivao proizvod kod vas, zaboravio sam da naznačim način plaćanja (transporta). Da li će taj proizvod stići na moju adresu, a ako neće, šta da uradim?    

Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?     

Imam tekući račun u banci. Da li mogu online da kupim proizvode preko tog računa?  

Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga negde lično preuzmem?    

Registrovan sam kao vaš kupac i kupovao sam kod vas, međutim, morao sam da promenim e-mail adresu. Šta treba da radim u ovom slučaju?

Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?     

Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?     

Da li je moguća isporuka van Srbije?     

Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće, i na koji način?    

Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje?     

Zaboravio sam lozinku za logovanje. Šta da radim?

Zaboravio sam username za logovanje. Šta da radim?     

Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da ispravim? 

Koliko dugo važi moja rezervacija?