Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Ovlašćeni serviseri

Da bismo naše zajedničko poslovanje podigli na viši nivo, a u isto vreme svi izbegli nepotrebne troškove, zajedno moramo poštovati sledeću proceduru slanja robe na servis.

Ukoliko se tokom eksploatacije uređaja dogodi kvar koji nije uzrokovan nepravilnim korišćenjem uređaja, isti možete doneti u najbližu Aquaplanshop prodavnicu ili kontaktirati naš call centar koji će uputiti kurira na Vašu adresu da preuzme neispravni uređaj. U roku od 8 dana od dana reklamiranja uređaja u našoj maloprodaji ili dana kada nam je kurir doneo Vaš predmet, dobićete odgovor na Vaš zahtev i posle toga reklamacija će biti rešena u primerenom roku.

Maloprodajni objekti u koje možete dostaviti uređaj su:
 - maloprodajni objekat „Aquaplan“ doo Beograd – Zrenjaninski put 98a (Krnjača)
 - maloprodajni objekat „Aquaplan“ doo Zrenjanin – Branka Ćopića 1
 - maloprodajni objekat „Aquaplan“ doo Novi Sad - Partizanska 40

Brojevi telefona Call centra su sledeći:
023/515-442
062/484-906
062/486-906

Reklamacije moraju biti podnete pismenim putem. Obavezno sačuvajte originalnu ambalažu u kojoj vam je pošiljka isporučena. Slikajte ambalažu i proizvod i slike nam pošaljete email-om na [email protected] sa kratkim obrazloženjem. 

Nakon konsultacije sa prodavcem, za proces reklamacije je potrebno dostaviti:
 - proizvod u originalnoj ambalaži
 - garantni list
 - fiskalni račun
 - pismeno kratko obrazloženje
 - Vaš kontakt